mucizeolsunn ya ne alakaymış ki. Özele mi gittin devlete mi? Ben özele gittim.
“Doktor bey klomen kullandım , şunu şunu yaptım yumurtlamam takip edildi 1 sene oldu hala olmadı , siz bana hsg çekin ondan da emin olmak istiyorum “
dedim. O da tamam dedi. Hsg çekti , eşimin üroloji doktoruna benim sonuçlarımı ve eşimin spermiyogram sonuçlarını gösterdik. 6 ay içinde kesinlikle hamile kalırsın dedi ve ben 3. ayında kaldım (eşim görevdeydi hsg den sonraki 3. ay deneyebilmiştik)