Esrakeskn Kızlar çok yoğun bi tempoda çalışıyorum ayakta kaldığım çok oluyor çok yorgun hissediyorum kendimi bebise bi zararı olur mu? Gelişmesinde vs
Esrakeskn Bende 8. Ayıma kadar düşünüyordum ama çok zorlayacak gibi bebekte benimle beraber yoruluyor gibi hissediyorum