Kizlar bugun bebegimi kalca ultrasonuna goturdum doktor bir ay sonra tekrar gel tekrar cekilicek dedi biraz gevseklik varmiş kalcasinda 1 ay sonrada ayni cikarsa ortapediye yonlendircekmis 🥺boyle olupda bebeginde sorun cikmayan varmi yada ortapedide ne yapiyorlar bebege bilginiz varmi ?