lunam Zmra10 ben ebebekten aldım u şeklinde olanlardan, baby mom dı sanırım markası. Çok memnun kaldım ben, 24.hafta gibi kullanmaya başlamıştım ve sırt ağrılarım kullanmaya başladığım gün bitti. Doğuma kadar hep onla yattım.
Gmz-aykt Nazife03 ben iki haftadır kullanıyorum çok rahat ettim hiç beklemiyordum ama belimi sırtımı rahat ettirdi tavsiye ederim 119tlye almıştım ebebekten
Nazife03 Zmra10 youtube da birisi öneriyordu Bnde orda gördüm yorumlarına baktım Iyi yorumları diğerlerine göre daha az yer kaplıyor hem hemde terletme vs yapmıyormuş hepsi burada sitesinden girip yorumları okuyun isterseniz