seren123 Kızlar ben 37. Haftadayım ve geçmeyen bir bacak ağrısı yaşiyorum doğum belirtisi mi oluyor bu?
Selcan99 seren123 aynı durum bendede var 37+2 olduk bizde kasılma çok oluyo bende bı kenarda bekliyim
Ebrar18 seren123 doğum belirtisi değildir . Magnezyum eksikliğidir . Bir sorunun yok ise soda içebilirsiniz ya da doktorun verdiği magnezyum ilacını düzenli kullanın