Gamzecem https://resimyukle.io/r/vd2g7CDOKJ Kızlar bugün ki testime bakar mısınız lütfen adetimin 20. Günü ama hala bu şekilde çıkıyor test anlamadım gerçekten ve 3 4 gündür hala devam eden sol yumurtalıkta bir hissiyat var sanki büyüyor mu anlamadım ne zaman pik olucak
Armess_loya Gamzecem testleri aynı saat ve sıvı su tüketimi almadan yaptın dimi?i canım yumurtlama için, iki çizgi aynı koyuluk da ve yakınlıkta da olmalı, testlere devam bu günden itibariyle değerlendirin🌸
Burcu0707 Gamzecem iki saat sivi keserek iki saat idrar tutarak yap testi 20 ci gunde hala yumurta yok Siz 40 gunde falan adet oluyor olabilirsiniz onun icin ⅚ gun daha var
Burcu0707 Gamzecem 20+15 olsaydi 35 gunde adet olmus olacaktin ama adet duzenin 35 gunden fazla testi sakin birakma devam et bu gunlerde cinsel birlikteligi onemide yok.yumurta gordugun gun ilk gunu iliski ikinci gunu yapma sperm dusuyor 3 gun catlama ozaman yap bie gunde ters pozisyon dene
Armess_loya Gamzecem tamam canım, testlere devam et koyulaşmaya başlamış günleri kaçırma değerlendir 🌸🥰
Limonzeytin Bi süre daha devam edin her ay aynı gün ymrtlama olmaz genelde şmdi şu gün desek yanlş olur muhakkak olur teste devam edin koyulaşma görnce değerlendrmeye başlayn çatlamayı gördkten 3.4gün snraya kadar gönlnzce olsn
Gamzecem Burcu0707 teşekkür ederim bilgi için 🌺ilk idrar ile yapmadım hiç yumurtlama günümü hiç bilmiyorum kendiliğinden regli olamıyorum söktürücü ile oluyorum genelde geçen ay da öyle oldu doktorum söktürücü verdi 6 Mayıs’ta regli oldum işte
Burcu0707 Gamzecem sokturucu olmadan adet olmuyorsan yumurtlama sorunun var demek.sana tavsiyem sokturucuyu ic ve o donem ovulasyon testi dene ilaci icince yumos buyuyor cunku