Kızlar prillam dr bıraktım iki gündür bulantı yaşamıyorum sadece sabahları bas dönmesi yemek yeme zorunluluğu var sizde de öyle oldu mu normalde prillamsız yatamazdım o gün bana zehir olurdu düzeldim mi artık yoksa bir sorun mu var tedirgin oluyor insan ister istemez