Ozde123 Salı günü doktor kontrolümde tansiyonum 14.9 çıktı, doktor hemen idrar testi istedi proteine bakmak için ama sonuçlar temiz çıktı. Fakat tansiyonum hala 12.8 - 13.8 aralığında gidiyor. 37+5 haftalığım. Allah yardımcımız olsun inşallah bir an önce hayırlısı ile bebeklerimize kavuşalım.