Kızlar selam, tahlil sonuçlarım çıktı üçü de IgG pozitif, IgM negatif yani daha önceden bu enfeksiyonları geçirmişim ama şu an bir enfeksiyon yok.
Kadın doğum doktorum yine de bir enfeksiyon uzmanıyla görüşmenizi öneririm özellikle Cmv için belki bir süre sonra tekrar tahlil isteyebilirler dedi. Randevu aldım gideceğim ama merak ettim benzer bi yönlendirme yapılan oldu mu acaba?