Zuleyha-12 32+1 le hastanede yatıyoruz şu an doğmasınlar diye dua ediyoruz kande enfeksiyondan dolayı erken doğum riski varmış
cennetahaa Yaaa rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Benimde 20 aylık ikizlerim var ve tekrar ikiz hamileyim 8+4 günlük
Kelebe05 cennetahaa yaa Maşallah sağlıkla doğsunlar normal şekilde mi oldu yoksa tedavi mi Zor ama güzel ya ikiz gebelik 🌸🤲😍
cennetahaa İlkinde 33 haftalıkken sezaryen epidural oldum Oğlum 1800 kızım 1800 doğdu ama 1400 düştü kızım ödemliydi çok şükür makinaya felan bağlı kalmadan çıktılar 20 gün küvezde kilo almalarını bekledik şimdi oğlum 12 kızım 11 kilo çok iyiler