Nasıl gidiyor neler yaşıyorsunuz, bende bir aydan fazladır ağrı sızı oluyor,arada nefes darlığı şiddetleniyor, bıçak,iğne sapması gibi ağrı oluyor, nst ye girmeli miyim, daha önceki muayenede de anlattım,yeni gelen doktor vardı bizimki izindeymis hiç muayene bile etmedi, neymiş 10 gün önce muayene olmuşum,bir de kaç haftada bir muayeneye gitmeli bu haftalarda ve durumda ☀️