Selam arkadaşlar reflü rahatsızlığım olduğu için doktorum gaviscon double action verdi 2 aydırda kullanıyorum ne yersem yiyeyim anında midem ekşimeye başlıyor ama şimdi araştırmalarıma göre gavisco’nun içinde alüminyum varmış ve zararlıymış bu konuda bilgisi olanlar var mı ne yapmalıyız süt falan bana asla fayda etmiyor