Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Yağız mı yağız ata mı
Dygtlg
33 haftalık olduk oğlum olacak inş adı yağız mı yağız ata mı olmalı sizce
sudamlasi
Dygtlg
ben tek isim taraftarıyım ikinci isim geri planda kalıyo süs gibi
serapinci
Dygtlg
Yağız Ata olsun çocuk istediğini kullansın daha iyi bence 😊
betulltoker
Dygtlg
yağız ata 🤗 iki isim sevmem ama kulaga çok hoş geldi
KevserNidaYlmazErdoan
Yağız
Mduygum
Yagiz ata olsun bende ogluma iki isim koymayi dusunuyorum