Geçen hafta kalp atışını duyduk çok şükür . 7 haftaya kadar az çok gebelik belirtilerim vardı ama şu 1 haftadır ne kasık ağrısı ne sırt ağrısı ne başka birşey yok bu yüzden baya tedirginim korkuyorum da inşallah iyi haberlerle çıkarım bilmiyorum hep içimde bir korku niye böyle oluyorum anlamıyorum