Biranneadayi89 Kizlar biliyorum hurafe hersey ama insanin psikolojisine yer ediyo malesef sac kstircem deyince tepki aliyorum. Ama kesmekte istiyorum cok bunalttilar kestiren varmi aranizda :)
Soruyorumm Biranneadayi89 ben de bu gün internetten araştırdım dini bir kaynağı olmadığı için ben kestiricem her söylenene inansak yandık ya istersen sen de bi araştır için rahat ederse kestirirsin
ikicocuklubiranne Biranneadayi89 dini bir kaynağı bildiğim kadarıyla bulunmuyor. Ben kestirdim her iki hamileliğimde de
Gul1998___ Biranneadayi89 aslinda hurafe bunlar cogu kesdiriyor ama ben kesdirmem cunki takintili biriyim kesirirsem surekli aklimda bos bos fikirleerle dolanirim😂
Biranneadayi89 Soruyorumm bende dinimizde yeri oldugnu sanmiyorum kendimizi bildik bileli bu hurafe ile yetistik cesartlendirmeye calisiorm kendimi 😁
arzum8683 ikicocuklubiranne iyi de cnm dini kaynaklı değilde bilimsel olarak duydum ben tehlikeli olacağını saç köklerindeki hücreler bebeğe etkisi çok oluyırmuş kesilen saçlar uzamak için vücuttaki tüm vitamini hormonal şeyleri neyse saça verdiğinden bebek gelişimi geriler diyorlar benim duydugum okuduğum bildiğim bu yani 😊
Biranneadayi89 Gul1998___ bende hurafe oldugnu biliorm bende takinti yaparsam diye korkuyorm kestktem sonra 😁
Biranneadayi89 Sevdapl bende kendim keserim hep zaten simdide bayaga kisaltacagm ama 6 aydr cesaret edemedim bu bos hurafeler yuzunden 🙄
babyninannesi Biranneadayi89 bende kestirdim uzun saclarimin yerini küt saclara birakti😂 cok bunalmistim bakimi zordu ombrede yaptirmistim rengi acildi derken en iyisi kestiriyim dedim :) eskilerden kalma birsey hic takma sacimi kestirmemle cocugumun erken olmesi ne alaka kaderini saclarimmi belirlicek sacma sende kestir gitsin
Melekistan Biranneadayi89 bence de çok saçma ama insanın içinde acaba diye kalıyor bende takıntılıyım o yüzden doğumu bekliyorum 😃
[silindi] Biranneadayi89 hiçbir hurafeye inanmadım ama bu saç kestirme işini bi yaptıramadım. Kıvırcık kabarık saçlarım var taramak çileye dönüşüyor hele yazın sık sık banyo yapacağız çok zor olacak. Kestirenler yazsın hadi belki cesaretleniriz
Biranneadayi89 nuhunannesi42 bende 6 aya girdim hala kesemedim ama sicaklar geldi cok bunaliyorum dogrusu
ikicocuklubiranne arzum8683 hiç duymadım açıkçası genelde dini olarak yorumluyorlar yok bebeğin ömrü kısalır gibi ☺️ Boya falan zararlı ama saç kesini hakkında ilk defa duyuyorum bu bilgiyi ☺️
Biranneadayi89 ikicocuklubiranne yani evet boya zararli ama sac kestrmek halk arasnda cikan bisey malesef
nuhunannesi42 Biranneadayi89 ya kimin ne dediğini çok takmamak lazim annemlerde bana çok dedi kestirme kestirme anne batıl inanç dedim Allah korusun çocuğun ömrünü saçmi belirliyor rabbim ne yazdıysa o 🥰Allah’ın izniyle bişey olmaz