imrann benim ablalarim ve yengem de çatı muayenesi olmuştu ağlamıştı hepsi acıdan … İnanmayın falan demeyelim de , herkeste farklı olabiliyor diyelim . Herkesin acimayabilir veya herkesin acı eşiği farklıdır . Dayanılmaz bir acı söz konusu değildir tabii acısa bile .