Eleonora boş gebelik yaşamış biri olarak sanki şu an ben yaşamışım gibi oldum 🤦🏻♀️Hsmile kalınca inşallah tekrar , tek korkum bu. Ama bilime güvenmek zorundayız boş gebelik çok nadir tekrar ediyormuş bence korkacak bişey yok, geriden gelme olayı çok duydum hatta sonradan haftası öne geçen bile okudum burada, doktor zaten anlardı , yolk sac göründü mü peki ?