İkili testtim 1.52 çıktı kan aldılar 15 gün sonra aradılar sorun yok dediler bi rahatladım ama burda benimle aynı testte sahip insanların bebekleri downlu doğmuş tabi bununla beraber kalpte delik ve kol bacak kısaliği olmuş ben Suan bilmıyorum böyle sorunum var mı diye diye genelde 25-27 haftalarda öğrenmişler bunları halıyle yine korku sardı içimi aminosentez mi yaptırsam ya bi aklın verin allh aşkına