Minikcennetim Kızlar bugün 6.haftaya girdim bulantım başladı zaten ara ara açken bulanırdı yemek yerken geçerdi ama şimdi kahvaltı vs yaptım bulanıyor hala erken değil mi🥺
ESRAAA7 Minikcennetim yok erken degil normal bnim iki hamilelimdede 6haftaliken basladi InsAllah uzun surmez 🤲🏻
Rukiyoloji Minikcennetim erken değil kuzum aksine tam zamanı.. çok geçmiş olsun mide bulantısı nedir iyi bilirim ilk bebeğimde o kadar çok kusmuştum ki bebek gelişmekte zorlanmıştı 😔
QUEEN088 Minikcennetim bendede 5 haftada başladı koku hesassiyyetu bulanti.Şimdi 7 hafta yinr var.İnseAllah 13-14 haftadan sonra geçicek😊
Yarenn92 Minikcennetim benimde tam 6 haftada başladı 1 hafta idare ettim salı günü randevum vardı doktor ilaç verdi şu an daha iyiyim çok şükür
didem9 Minikcennetim bana da öyle oluyor çubuk kraker can yoldaşım oldu, cok yememek lazım tabii ama hayat kurtarıcı 😍
Minikcennetim Rukiyoloji ya Geçmiş olsun canım benim işk gebeliğim boş gebelikti valla şimdi bulantım falan başlayınca inan seviniyorum demekki bebeğim benimle büyüyor diyorum bulantıya sevinir mi insan🥰
Kymrv20 Kızlar bende 7 haftalık hamileyım ama hiç bir belirti yok migde bulantısı falan sadece kabızlık var normal mi
beyce Kymrv20 her hamilelik ayni degil illa bulanti olcak diye bisey yok doktorumun dedigine gore kabizlikda bir belirtiymis oyle soylemisti bana bendede oluyordu ilk aylarda asirri hemde.
Minikcennetim Yarenn92 ben hafta başında gittim keseyi gördüm kesem 5 haftalık ben 6 haftalığım valla erken diye düşündüm psikolojik falan dedim ama yok aklıma yemek gelse bulanıyor
2_kezannelik Minikcennetim benim ilk hamileliğimde 8.haftada başladı bunda üç buçuk dört haftalıkken başladı😔
Minikcennetim 2_kezannelik canım ben normalde 6 haftalığım ama ultrasonda beş hafta çıktım iki gündür çok bulantım var sabah olup geçiyordu şimdi hiç geçmiyor aklıma yemek gelince midem çok bulanıyor ya erken değil mi acaba midemi mi Üşüttüm sanki her şey herkes pis kokuyo
Ecemselmaarslan Minikcennetim o senin vücudunda alakalı bulansın demekki bebek büyüyor bana doktor böyle demişti çok şükür demişti hamileliğin şanındandır bulantı
2_kezannelik Minikcennetim valla vücutla ve bebekle alakalı bence.Ben mesela ilk oglda acayip et yemek isterdim bunda aklıma getirmek bile istemiyorum tiksiniyorum
didem9 Minikcennetim yok yok merak etme; her bünye her reaksiyon farklı, ben de düşününce bile midem bulanıyor. Sabır ve çubuk kraker :P
Minikcennetim Ecemselmaarslan ay büyüsünde çekiyim razıyım bi boş genelik geçirdim kalp atışını duymadım daha ama inanın böyle bulantı vs olunca seviniyorum