Missfussyy doktorumun tavsiyesi üzerine 12. Hafta itibari ile kuzum, vazelin, tatlı badem yağı ve liberac kullandım. Bu 3’ününde nemlendirmesi çok güzel.
Badem yağı ve vazelin biraz tüylenme yaptı bende ama şuan 37 haftalığım takiiii geçen haftaya kadar mükko bir göbeğim vardı bu 1 hafta içinde olanlar oldu birden çatladım vallahi.
Genetik mi nedir bilemedim