Busakts öncelikle Rabbim hayırlısı ile sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin. Bebek döner mi dönmez mi onu bir Allah bilir. Dönebilir, dönmeyedebilir. İhtimaller dahilinde herşey. Ben 37. haftamdayım mesela. 32.haftamdan beri başı aşağıda. Bir sağ kasığımda, bir sol kasığımda. Bir türlü doğum kanalına giremedi mesela. Kaldı ki sizin bebiş tersmiş ama baş aşağı bebekte doğum kanalına giremiyor bazen. Girecek diye de bir kural yok ki. Daracık alan sonuçta. Nasıl rahat ediyorlarsa öyle duruyorlar. Rabbimin bir hikmeti. Kimi bebekte yan duruyor mesela. Benim fikrim 40 haftaya kadar bekle. Anne karnı bebişlerimiz için çok önemli ve güvenilir. 1 gün bile kalsalar bence kar. Haftasını tamamlasın. Senden alacağını alsın ki kilo olarak feğil sadece. Vitamin açısından da kastediyorum. Suyu iyiyse, kalp atışları sıkıntısızsa ben bekle derim. Haftasını tamamladıktan sonra baktın yine dönmedi, ne bilim sancın yok, kendiliğinden gelmedi. Mecbur sezeryan olacaksın. Biz anneler önceliği bebişlerimizin iyiliğine veriyoruz. Hakkımızda hayırlısı. Hepimiz için en iyisini diliyorum. Rabbim tek nefeste kurtarsın inşaallah🙏🏻