Nazendemm 39+1 günlük hamileyim idrar enfeksiyonu çıktı hem akıntım var hemde yanma hissi çok oluyor. Bu normal doğuma engel midir ve nasıl geçer bu enfeksiyon neler yapabilirim. Doktor toz krem fitil yazdı şuan için sadece tozu kullandım