Busem44 Kızlar doğumum temmuz sonu en geç ağustos başı olucak 2 takım götürcem iki adetelbiseli takım mı alsam yoksa bir pijamalı bir elbiselimi terletme yaparmı pijama takımı çok sıcakalra denk gelicem
hunilimom Busem44 sezeryan olursa elbise kullanışlı olur dikiş yerine gelmez ben 3 takım götürmüştüm 1 elbise 2 alt üst takım sadece 2 tane alt kullandım kan oldu normal doğum da elbise ile rahat edemezdim 😂
aytangurvanova Busem44 ben iki adet elbise gecelik ve sabahlik aldim sicakda olucak dogumum pijama giyilmez dusundum terletir
anne-oldum5 Busem44 kaç haftalıksınız uygulamaya göre bende aynı zamanlarda doğum yapcam pijama takımı aldım ama çok ince olandan elbisede uzanınca açılır diye düşündüm
Deletedmom_110 Busem44 Ben bir elbise bir pijama koycam sezeryan falan son dk ne olacağı belli olmaz elbise daha kullanışlı sezeryanda
Busem44 hunilimom doğru valla hunilimom evet daha 30 haftalık nasıl doğurcağımıda bilmiyorum fazlada götürmek istemiyorum en iyisi 3 takım teşekkürler
Busem44 aytangurvanova bende öyle düşünüyorum ama herkes normal doğumda elbise zor diyor yedek oalrak şortlu takımmı alalım uzun pijama sıkıntı valla
aytangurvanova Busem44 burda hastanede elbise istiyorlar.cunki dikis falan olursa doktor kontrol ediyor altdan her seferinde asagiya indir zorlanir insan bide toletde rahat edersin ped deyismekde falan.
nesenese Busem44 normal doğum da pijama daha zor. İlk doğumumda pijamayla gitmistim catala inip cikmasi zor oluyor diye ebeler esine söyle etek bulsun dediler. Hastane önlük de vermedi esim apar topar etek buldu onunla catala inip binmesi kolay oluyor. Pijamayla indir kaldir sanci arasinda zor olur. Basima geldi yasadim diye bu dogumuma dizde gecelik aldim onunla gidicem sezeryan olursada kolay olur
babyninannesi benimde temmuzda sicak olur kesin, elbise giycem ben ama annem dügmeli bi pijama takimi al falan dedi gerek varmi elbiseninde bir askisini indiriyip emzirebilirim sonucta 100 tl veremicem pijamaya simdi
nesenese babyninannesi trendyoldan aldim iki gün önce. Önü düğmeli 77₺ ve 84₺ ye incecik efil efil . Takip edin belki hâlâ indirim vardir
aytangurvanova Benjaminannesi haziranda dogum yapicam cok sicak daha simdiden o yuzden almisdim ama koymadim cantaya.bide bende normal dogum olucak diye pijama pratik diyil doktor kontrol ediyor altdan dogum sonrasi.ped deyismekdi toletdi rahat olur
nesenese Busem44 benimkide temmuz sonu agustos basi gözüküyor. İzmirdeyim şuan bile felaket sıcak. O yüzden kisa kollu önü düğmeli iki tane pijama takimi aldim bir tanede kisa kollu dizde gecelik aldim doguma onunla giderim diye düşünüyorum catiya inip cikmasi kolay olur. Doğumdan sonrada pijama giyerim ben oyle düşündüm ama mutlaka cantana gecelik koy bi tane
nesenese Benjaminannesi boydan da olur kisada. Ben dizde aldim. Etekli olduğu için çok rahat edeceksin. Basima geldigi icin söylüyorum