Eda157 Kızlar bugün tam 40+1 oldu ne kasılma ne sancı ne nişan hiçbir belirti yok. 2 gün önce günde 6 tane falan hurma yemeye başladım. Var mı önerebileceğiniz bir şey? Sezaryen için son gün 1 haziran normal doğum olmazsa 2 haziranda sezaryen olacak.
edda3636 Atnı durumdayız can benm de son gun 2 haziran Eger gelmezse suni sancı vercekler cok streslym bu yuzden Allah yardmcmz olsun