Valla canım benim yıllardır tansiyonum 13.8 çıkıyor, gayet normal dedi doktorum, oynamıyor bu rakamdan sanki sabitlenmiş 😀
Doktor tansiyonumu daha ölçmeden kaç çıkıçak biliyorum.
Doktorun takip et dediyse dediğini yap ve bak bakalım çok oynuyormu rakamlar, düzenli ise korkma.
Bol bol ve yavaş yavaş su içmeni öneriyorum,yani suyu bir den çok içip hemen tuvalette cikarmaman lazım, saat başı bir büyük bardak su yeterli, tansiyonu düzene sokan tek şey doğru su içimi, doktor anneme bu şekilde demişti, annem tansiyon ilacını bu yontem sayesinde bıraktı.