Elifburak Merhaba arkadaslar 28 haftalik hamileyim bugun kontrolle gittik doktor bebegin kafadaki sıvının normalde 5 mm olmasi lazimken sizin 7mm dedi suan normal ama artada bilir azaladabilir böyle bi durumla karsilasan bilen varmi yarsimci olun ağlıyorum elimde olmadan
Selintrkn Elifburak canım benim ablamın brbeğine de aynısı dendi karnından sıvı alındı doğuma girene kadar hep sınırdaydı doğum yaptı ve çocuk doktoru kafa yapısının büyük olduğunu ve hiç bir sorun olmadığını söyeldi