Dilsay ilk duyduğumda koşarak ağlayarak biran önce uzaklaşmak istedim hastaneden çok kötü oldum çünkü ilk defa duyduğum nadir görülen hastalıklardan birtanesiymiş. Hemen araştırma içerisine girdim daha çok üzüldüm okuduklarımdan sonra. Birkaç anne buldum bebeği özofaguslu olan kendilerinden bilgi aldım. Çok farklı tipleri var detaylı bir konu. Bir nebzede olsa moral verdiler ellerinden geldiği kadar. Eşim ve ailem çok büyük destekçim oldular sağolsun lar. Rabbime tevekkül ediyorum ve bol bol bol dua ediyorum elimden gelen başka birşey yok çünkü…