senanur Adairem kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum 4 cm ye kadar bayağı yorucu geçti 4 cm de epidurali bi yaptılar öyle rahatladımki 1 saat içerisinde doğum yaptım
Zehrat Adairem canım ben yaptım çok memnun kaldim o sancıyı çekmektense en iyi yöntem hem açılmaya yardımcı oluyor sonrasida da sorun yaşamadım 😇
Zehrat Adairem benim ki 5 cm olmuştu suyum geldi ondan sonra yaptılar ama oraya kadar sancıyı cektım Allah yardıncın olsun
senanur Adairem bildiğim kadarıyla yapılmıyo dr bana 4 cm ye geldiğinde epidıral yapabiliriz demişti ama açılmadan açılmaya farklılık gösterebilir belki
znurstnKaraca Adairem çok memnun kaldım ağrıyı aza indiriyor 4 cm e kadar baya sancım oldu epidurali alınca hızlandı açılmam 1 saat olmadan Doğum yaptım😊