caglaolmeZ ben ilk hareketi 22+5 dehissetmiştm o yüzden bana her gün hissetmemeniz normal geldi ☺️ O haftalarda seyrek hissediliyormuş. Bana doktorum hareketleri azaldığında biraz bişeyler atıştır sol tarafına yat dinlen 1 saat içinde hissedersin demişti. Endişelenmeyin haftanız büydükçe bebek güçlenecek daha net be sık hissedeceksiniz sağlıkla gelsin inşallah