ZeynepMor Merhabalar kaçıncı haftada vitamin ve takviyeli başlamamız gerekiyor. Doktorunuzun size verdiği vitamin hangisiydi ?
FatmaNur_27 ZeynepMor folik asit ile başlayıp 4. Aydan sonra decavit ve D vitamini ile devam ediyorum
Tgcbyrm ZeynepMor öğrendiğimde folik asit 12. Haftadan sonra d vitamini damlası 14. Haftada kan hapı ve balık hapı 22. Haftada falanda suda eritmeli magnezyum ilacı kullanıyorum halen hepsini 🤗
Verasmommm ZeynepMor ben ilk haftalarda folik asit kullandım daha sonrasında onu bırakıp kan ilacı ve d vitamini başladım ekstra herhangi bir vitamin başlanmadı ama dün ayak uyuşmam oldu gece çılgın gibi ağrıdı 1 dk kendime gelemedim ağrısından sanırım magnezyum başlarım diğer kontrolüme
Merve201119 ZeynepMor 12.ci haftadayim bu haftaya kadar imom omega kullandım dün doktorum ocean mummy diye icinde daha fazla vitamin olan bir multivitamin verdi birde kan ilacı başlattı
ilkbebek_a_n Merhaba, ben suan 15+1im cumartesi gunu kontrolum vardi folik asitinkesti ve omega ile multivitamin vermeye basladi
Peelinn Hiç aranızda böyle suda eriyen vitamin falan kullanaan var mı? İçinde bi çok vitaminin ve demirin olduğu
Nskyhn Peelinn tabikiii fertamir ismi. 30 lu paket. Vişne suyu tadında dün akşam yemekten sonra 1 bardak su ile bir dikiste içtim mide bulantısı falan hiçbir şey yapmadı
Peelinn Nskyhn Teşekkür ederim bi sorayım doktoruma ay hep bana koca koca haplar veriyor yutamıyorum. Ama 1 ilacın içinde tüm vitaminler ve demir var tabi
Nskyhn Peelinn ben de öyle hatta demir ilacı verdi istfira ettim baş ağrısı halsizlik hepsini yaptı 3 gün önce söyledim hemen değiştirdi bunu verdi
Peelinn Folik asit bıraktım, elenatal başladı doktorum içinde bütün vitaminler ve demir var . 13. Haftadayım
Babycira Haftada folik asiti bıraktım . Regenesis max aldım içinde OMEGA , folik, demir ,çinko falan çok zengin son ayimdayim hala içiyorum. Bebegede kilo aldırıyor çok araştırdım doktorda beğendi iç diyor. Ayriyyetten 12. Haftada demir ilacı ve d vitamini damlası başladık. Onuda sağlık ocağı ücretsiz veriyor. 27-28. Haftada da kramplar için toz magnezyum verdi onu içiyorum.