Neslyy Kızlar merhaba, salı gecesinden beri idrar yaparken sağ kasığımda ağrı oluyor. Sanki saatlerce tutuyormuşum da yaptığım zamanda ağrı oluyormuş gibi ki hiç tutmam idrarımı. Yatarken ve otururken yok yalnızca wc sorun. Magnezyum (magnorm) kullandım o gün acaba ondan mı diyorum bidaha kullanmadım ama yinede geçmedi kullanmaktada tedirginim. Sizce bu ağrı neden olabilir yoksa bebiş büyüdükçe bağları mı esnetiyor tek taraflı ?🙄 şimdiden teşekkürler♥️🤗
Nily Neslyy benmde yapana kadar bi agri yaparkende bi agri oliyo sonra geciyo anlamadim. Doktor normal baski yapiyor artik bebek demisti. 35. Haftadayim Bu dogum belirtisi degildir herhalde 🤭
Esra___ Neslyy Cnmm bi idrar tahlili yaptır bende de aynı sorun olmuştu hafif idrar yoku enfeksiyonum çıktı ilaç kullandım bu arş yine yapıyor pazartesi kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek
AysegulAloluAcikgoz Neslyy benimde yaptiktan sonrs kasiklarimda agri oluyor canim %90 idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklaniyor siye düşünüyorum arada atesim çıkıyor çünkü .
Dilekkkk Neslyy Canım benim de çok uzun zamandır öyle doktor haftada bir neredeyse idrar tahlili istedi baktık hiçbir şey çıkmadı geçmedi de bebek bastı mı yapıyor dedik yaptığı zamanları hissediyordum sürekli de yapmıyordu en son şüphelendi radyolojiye gönderdi böbreklerinde taş çıktı o yüzden oluyor muş
Neslyy Nily Allah yardımcın olsun sağlıkla al kucağına inşallah 🤗 azcık daha beklesin 🐣🤗 baskı yapıyordur belki seninki de ondan olabilir
Neslyy Esra___ yarın aşım var canım sağlık ocağında yaptırayım tahlil ozaman iki gün çok kötüydüm bugün geçmedi ama biraz daha hafifledi. Çok teşekkürler 🙏🏻
Neslyy AysegulAloluAcikgoz korktum bak şimdi yarın mutlaka yaptırayım tahlili hamilelikte enfeksiyon iyi değil diyorlar çünkü
Hulyaaaaa75 Ya bendede oluyo yani idrarımı yaparken sanki karnmn içinden bısyler çkıyo ölüyorm ama idrarım bitince bitiyo annem bebek kaymıstır sana hamileyken bendede olmustu diyo yaa aceba neki 😞😞
Neslyy Hulyaaaaa75 benim idrarım bittikten sonra ağrım oluyo feci şekilde oturduğum yerden kalkamıyorum😞
Neslyy Dilekkkk canım cok geçmiş olsun Allah şifanı versin inşallah sanada üzüldüm ya bir doğum sancısı bide böbrek taşı ağrısı felaket bi ağrı diyorlar😞 benimde öyle bişey değildir Umarım yarın ilk işim sabah bakalım. Magnorm da içtim şimdi bidaha deneyeyim dedim sağlık olsun inşallah 😇😅
Dilekkkk Neslyy sağol kuşum ay sorma ya napcam bilmiyorum valla magnezyum yapmaz ama ya onunla bi ilgisi yoktur yani aksine o rahatlatır