Arkadaşlar, ben 6-7 haftadır yatıyorum ve kusuyorum. Önce kolan hastanesine gittim fakat takibimi yapam doktorun aşırı ilgisizliği beni daha da kötü yaptı bu sebeple Avrasya Hastanesi Gop ta Atilla beye geçtim bir anda ve doktor beni hastaneye yatırdı 2.5 gün kadar serumla tedavi oldum. Aşırı kilo kaybı ve hiçbir şey yiyemediğim için benim tüm değerlerim bitmiş. Çok güzel ilgilendi doktorum da hemşirelerde. Eğer doktorunuzdan memnun değilseniz hiç tereddüt etmeden Atilla Bey ile tanışmanızı tavsiye ederim. Bende tavsiyeler üzerine gittim. Kolandaki doktoru da ilgili yerlere şikayet ettim tabikiii….