Htcerdogn Rabbim analı babalı sağlıklı ömürler versin bebeğinize de sizede.🙏🏻Bizde henüz 4. Ayı deniyoruz ama bende de çikolata kisti sorunu var sağ tarafta 5 cm. hormon değerlerim iyi , amh değerimi ölçtürdüm o henüz çıkmadı . Eşimede benim sorunum için bi baktıralım dedik hani belki ondada problem varsa direk tedaviye falan başlayalım diye , ama tüm gittiğim doktorlar henüz erken en az 8 ay 1 sene deneyin dediler. Endişelerim var ama bu uygulamayı keşfettim burda ne sorunları olup kalanları gördükçe içime umut oluyor. Herkes için hayırlısı olsun🙏🏻 Cevapladığın için teşekkür ederim.😊