Svcnvebebegi valla ben de ölçümlerden anlamıyorum özele gidiyorum kan tahlili için devlet hastanesine gittim durumu anlattım ikili üçlü tarama sordu bende yaptırmadıgımı tek detaylı ultrason yaptıracağımı dedim 19+4 iken 20 haftalık çıktı ölçümler yaptı söyledi söyledi bişey anlamadım sonra 44 diyelim üçlü tarama isteyelim dedi kağıtta bfd çapı diye bişey var 46 diyo internette baktım hep tek rakam 9 a kadar var kafamı karıştırdı acaba ters durum mu var diye içime kurt düştü yarın detaylı günüm var bakalım orda ne çıkacak inşallah herşey yolundadır inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏽