Ftshn Kbraberk 14+4 ten merhaba. Benim de bulantılar yeni geçiyor haftaya cinsiyet öğreneceğiz inşallah ☺️
Mucizemi_beklerkennnn Kbraberk bizde 14+4 olduk gayet normal gciyor eski ysantima dondum. Hic bi belirti olmadgi icin acaba bi sorun mu war diye kendimi alamiyorum. Cnsiyet ogrenemedk daha insallah haftaya ogrncez 3lu test ne zaman ypiliyo bliyo musunz
Kbraberk Ftshn yaa bulantıda çok zor canım ben yaşamadım ama arkaşımla aynıyız o ağır geçirdi biran önce atlatırsın inşallah ☺️
Cns322 Merhaba biz de 14+3teyiz.12+3te tahmini cinsiyet soylemisti önümüzdeki kontrolde kesinleşir heralde.
Asil_hatun Kbraberk teşekkür ederim canım sizinde inşallah sağlıcakla kucağına almayida nasip etsin inşallah Rabbım var ama.kaynanam aldi dün yanında saklicakmis 13 haftalık bir resmi var atim istersen
Kbraberk Mucizemi_beklerkennnn yoktur canım ben başından beri hiçbir belirti yaşamadım gogus agrısı ve ıdrara sık cıkmaktan baska çok şükür iyiyiz 3lü test galıba 16 ıle 19 haftalar arasında yapılıyo canım ☺️
Kbraberk Asil_hatun sana zahmet atarmısın canım benimki şuan 12 haftalık var ama bi bakmak istiyorum ☺️