SerapOrucguney Bu sabah alttan muayene oldum 1.5cm açılmam olduğunu öğrendim. Şu anda giderek artan kasık bacak ve sızlama şeklinde bel ağrım var. Doğum mu yaklaşıyordur?
Miniklerimm Bacım bende dün akşam oldum 1 cm acıklık vardı 36+5 deyiz. Benimde belim sırtım kasıklarım leğen kemiği hepsi ağrıyo. Doğum yaklaşıyo az kaldı ondan suyun veya kanaman olursa gel dedi doktor
SerapOrucguney Miniklerimm bende 37 haftalığım bugün sabah hastaneden geldim ağrı falan yoktu 3ten sonra başladı hafifti ilk başlardaki kendi kuruntum dedim ama şu an katlanılmıcak dereceye geldi.
Miniklerimm SerapOrucguney benm nst de sancılar 70 i buldu düzenliydi. Yatış istediler kabul etmedik. Eve geldim bende evde çekiyorum. Çok şükür bebekde iyi. Uyuyabilirsen uyumaya çalış iyi geliyo
SerapOrucguney Deniz2961 1.5cm açıklığım olduğu söylendi sancım yoktu yani ben kendimde hissediyordum ama şiddetli değildi
SerapOrucguney Miniklerimm sürekli gitmek istemiyorum ya psikolojimde bozuluyor ister istemez daha fazlası olursa tabi mecbur gidicem
SerapOrucguney Deniz2961 gece gittim yatış verdiler o şekilde baktılar, yine kontrole gideceğim için muayeneyi beklemedim
Deniz2961 SerapOrucguney anladım cnm valla bnmde agrım cok sancm cıkmıstı Altan muayene edelim ddı musait degıldım cmartrsı tekrr cgrdı hem nts hem Altan muayene etck ama agrılarım artıyor bebk hareketidir azaldıkça korkuyorum acıkcası hemen gelse cmrtesi ustelik daha alıcaklarm var
SerapOrucguney Deniz2961 gerçekten hamileliğin zor kısmı sonlarıymış hormonlar tavan sancılardan kolay kolay bir şey anlayamıyorsun eksiklerdi bilmem nesiydi hep bir telaş. Her şey bir yanada bebeğine bir şey olcak diye insan her şeyden korkar oluyor
SerapOrucguney Deniz2961 Rabbim yardımcımız olsun tez zamanda sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsinn