Eslem_1 kuzum hipp combiotic biraz pahalı ama gaz sorunu falan yaşamazsınız, bağırsak dostudur, çok kolay hazmedilir. Piyasadaki en iyi mamadır diyebilirim. 6 aydan sonra normale geçiş deneyebilirsiniz. Asıl gaz yapan aptamil mamadır ama içeriğinde bir sürü işlenmiş yağ bulunur. Bebelac boş karbonhidrattır anne sütüyle alakası yoktur.