[silindi] Arkadaşlar bebeğim 3 aylık olmak üzere hıçkırıktan nefret eder ve tam uyutmak üzereyken hıçkırıyor 1 saat sonra geçiyor emziriyorum olmuyor başka bir yol bilen var mı
bsnrd [silindi] benim ki dört aylık neredyse ama hcikirga cozm var mı bilmiyorum.bizim ki de hickiriyor