Haticenurozturk 43 günlük oldu bebeğim, tünelin sonunda ışık var gerçekten.İnsanlar konuşuyor,insanlar soruyor,insanlar sormasan da akıl vermeyi ihmal etmiyor.Ben en son insanlar ne konuşacağını bilmiyorsa ben ne duymam gerektiğini bilirim diye düşünüp çıktım işin içinden.Bir şey mi diyorlar duymadım,akıl mı veriyor hmm öyle mi deyip geçiyorum.Annem 15 günlükken gidecekti bayram falan girince gidemedi 27 günlüktü gittiğinde İnan ondan sonrası daha rahattı.Yeri geldi evimiz kirliydi,yeri geldi yemeğimiz yoktu ama ben bebeğime bu süreçte daha çok bağlandım daha çok sevdim 🌸