28 haftalık gebeyim 1 haftadır amniyon sıvımın aşırı derecede fazla olduğunu öğrendim. Bebeğimde fıtık, kalple ilgili problemler, damar problemleri en önemlisi bağ doku hastalığı olabileceğini söylediler. Var mı böyle bi sorun yaşayan? :( aşırı stresli ve üzgünüm. Diyete başladım günde en fazla 1 lt su tüketebiliyorum umarım işe yarar