cigdem4154 busraakyil ilk 30 derecede yıkadıım ama doğduktan sonra lekeli kıyafetler için 40 derecede devam edicem ablam öyle yapıyo bende ordan biliyorum
cahillesohbetikestim busraakyil ilk 30 derece 800 devirde yıkamıştım şimdi 40 derece 1200 devirde yıkadığımı farketti devrini düşürdüm 🤣