Miiiii bebek bizden zaten vitamini mineralleri sömürüyor bu yüzden vitaminler kullanıyoruz ya.. çok yemek ya da az yemek bir şey ifade etmiyor. İlk aylar hep kustum, 21 oldum hala iştahım çok açılmadı zayiflamisim ama hep ana şeyler yiyordum yetiyordu ondan zayıfladım herhalde. 20.haftada olctugunde Dr maşallah dedi. Yemen iyi herhalde dedi yoo istahim kapalı azıcık yiyorum yetiyor dedim. Sonra her şeyin özünü yediğimi fark ettim. Bundan sonra da hep böyle yapacağım ya