Haticecebrail21 Merhaba kızlar sizlere bir sorum olacaktı yanıtlarsanız çok sevinirim🤗İlk gebeligimi yaşıyorum 29 haftalık olduk göbeğimde hafiften çatlaklar belirmeye başladı önerebileceğiniz bir krem var mı hemen başlamak istiyorum🤔
Elfs Haticecebrail21 39+3 badem yağı kullandım, duşta da duş yağı olarak https://www.trendyol.com/the-body-shop/kenevir-nemlendirici-ve-nem-koruyucu-dus-yagi-250ml-p-35185314 bunu kullandım çatlamadım.
Deletedmom_110 Haticecebrail21 önceden başlaman lazımdı çatlak olmadan ama yine de dene istersen bende aynı hatayı yaptım harita gibi şu anda karnım biooil kullabilursin
Nur171717 Haticecebrail21 badger belly butter tek geçerim efsane nemlendiriyor . Dördüncü aydan beri kullanıyorum . 37 deyiz çatlamadım ama genetiğin alınan kilolarında etkisi büyüktür bence bir de herkesin cildi bir değil
Haticecebrail21 Deletedmom_110 annem olsun ablamlar olsun hic birinde catlaklar olusmamisti bana sendede olmaz dediler fazla umursamadim dun bir aynadan ayrintili baktim aman Allahim dedim hafiften cikmislar.Bu yuzden gec kalmis olabilirim🤧
Verasmommm Haticecebrail21 vallahi ben bio oil ya da lierac alacaktım. hatta lierac almakta kararlıydım sonra kayınvalidem dedi ki bizim zamanımızda o ilaçlar yoktu. kendine bu kötülüğü yapma önemli olan nemlendirmek. vazelin sür dedi. ben bir kutu vazelin bitirdim. ikincisine başlıcam yakında 24+1 haftalık hamileyim kalçalarımda da göbeğimde de çatlamam yok çok şükür büyüdükçe belirir mi bilmiyorum ama genetik yapı da önemli bununla birlikte.
Haticecebrail21 Verasmommm vazelin iyi gelir mi ki?Bende kararsizim😶cogunluk bitkisel kremlerden soz ediyor…?
Peelinn Bence bol bol herhangi bir nemlendiriciyle nemlendirin ve varsa doğal kantaron yağı kullanın. Eşimin annesi yapıyor kendisi , ben de ondan alıp sürmeye başlayacağım . İçinde parfüm vs olan içeriği temiz olmayan kremleri kullanmak istemiyorum