Merhaba hanımlar bir sorum olacaktı ben 39+3 teyim hem özele hem devlete takipliyim doğumu devlette yapmayı planlıyorum salı günü devlete gittiğimde doktor suyu da iyi sayılır demişti ama Perşembe günü özele gittiğimde suyun sınırının 5 olduğu ve onun altına düşmesini istemeyiz dedi benim 4.5 çıktı cumartesi gel suni ile başlatalım dedi ben cumartesi devlete gitsem suyum azalmış desem bakıp başlatırlar mı doğumu yoksa bekletirler mi hala hiç böyle durum yaşayan oldu mu acaba