Rumeysaasgin 37 haftalık hamileyim normalde kaşımı bıyığımı bugün alsam 2-3 gün sonra çıkmaya başlıyor. Doğumda tertemiz olmak istiyorum ağdaya kaç gün kala gitmeliyim korkuyorum da her an doğum olabilir sonuçta bu işler belli olmuyor 🫤
Tuana_ Rumeysaasgin kız bende çok sordum Kendi kendime son 2 hafta kala gittim nasip olursa haftaya doğumum var
Denizyldzm Rumeysaasgin ağdaya gitseniz bile her hafta alınacak kadar büyümüyor malesef zaten ben akışına bıraktım 2 hafta bitmeden gidiyorum oldugu kadar artık hpimize hayırlı doğumlar versin rabbim