Nurrrtkn42 Dün çok kasılmam vardı acile gittik düzenli sancım çıktı vajinal muayene yaptı doktor 1 parmak açıklık var dedi sabah bi uyandım. Karnım aşagı inmiş ve kanama olmuş 37+1 günlük olduk bugun doğum falan olur mu yada kanama muayeneden dolayı mı oldu
Ayseport Nurrrtkn42 bnde kanama gelmesiyle gittim hastaneye doğurdum hatta geç bile kalmştk kızım kakasını yemişti
saglikciaanne Nurrrtkn42 Nisan geldiginde kanama ile birlikte oluyormuş doğum var gibi gözünüz aydın Bir hastaneye gidin yavaş yavaş toparlanip
Nurrrtkn42 Dualarınızı eksik etmeyin şimdi hastaneye gidiyoruz epilepsim var nöbet geçirmekten de korkuyorum dualarınızı eksik etmeyin ne olur🤲🏻🙏🏻🙏🏻
Nurrrtkn42 Tugceonur gittim canım nst de sancı çıktı ama düzensiz di muayeneden kaynaklı kanama dedi eve geri gönderdi