Mutluanne7 Biz bugün 33+2 olduk, 13 kilo aldım toplamda, sizler nasılsınız bebişleriniz nasıl iyiler mi😍
TugceArslan Mutluanne7 33+4 olduk biz de. 11 kilo almışım. İlk kızımda 16 kiloyla bitirmiştim. Bu sefer reflüden az yedim😁 2400 olmuş oğluşum da. Fiziksel şikayetlerim yeni yeni başlıyor. Bel, karın ağrıları falan. Sizler nasılsınız?
Cnrmom Mutluanne7 salı günü gittiğimizde 2.300 dü kilomuz 💜. Şuan geçmeyen bir sırt ağrım var resmen nefes kesiyor
Deletedmom2265 Mutluanne7 32+3’üm 12 kilo aldım 65’im şuan kızım 2.200 gr 45 cm geceleri adet olacakmışım gibi ağrım oluyor bebiş çok hareketli maşallah genel olarak iyiyiz bekliyoruz minik yengeci 🦀
Mutluanne7 TugceArslan ayy maşallah sana ve oğluna çok iyi gidiyorsunuz💗 ben iyiyim ama bebeğimin boynuna 2 tur kordon dolanmış allahtan şal gibi dedi doktor sıkmıyormuş, çıkadabilir dedi bakalım nasıl olucak merakla bekliyoruz
Aysumt 32+2 oldum bende 15 kilo aldım yatıp kalkarken çok ağrım oluyor ve ayaklarımın altından ateş çıkıyor sanki 😒
NrcnGltkn Aysumt ayaklarn altından çıkan ateş için kesin çözümu söyleyeyim sende bana dua et tek avazda doğur inşallah diye 😂 Kolonyayi koy dolaba serinde dursun orda gece yatmadan ayaginin heryerine o kolonyadan sür yatağa gir oohh misss gece yanmaya kalkarsan tekrar aynısı yap yat kolonyan dolabında soğuk soğuk dursun bn bu şekilde bir aydır devm ediyorum yatabiliyorm en azından :)))