Kızlar merhaba ☀️ dün hastaneden geldim doktor bebeğin hareketlerini az buldu bebek makat pozisyon da zaten nst de hareket etmiyor 🤦🏻♀️ Gün içinde takip ediyorum hareket ediyor fakat böyle kendini ittirir gibi hareketler minik minik ben sıkıştım beni burdan kurtarın dercesine fakat doktorum gümbür gümbür tekme atmasını istiyor..kilo ve gelişim olarak 35 le uyumlu.. bugünde nst ye çağırdı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sizde nasıl durumlar