Siner Gamze-12 çok erken test verdiyseniz böyle çıkması normal yükselir tabi. 15-20 lerle öğrenenler var. Hamilelik için yeterli referans aralığında sonuçta. İnşallah gönlünüze göre olur düzenli artışı görürsünüz🙏🙏🙏
brltnyy Gamze-12 bende 40 ile öğrendim iki güne bir kan verip düzenli artışına baktım hayırlı olsun 😊
zepbjk Gamze-12 Beta sonucunuza göre çok yeni hamilesiniz yğkselip yükselmediğini aralıklarla kan verip görürsünğz. İki günde bir iki katına çıkar genelde