Dün sabah ağrım olduğu ve karnım sertlestiği için hastaneye gittim doktor acile yönlendirdi. Acile geldim açıklığa baktılar 3 cm çıktı yatış verdiler dünden beri yatıyorum. Sürekli nstye sokuyorlar orda sancı da yok arada kasılma ağrı hissediyorum. 4 cm olursa doğumhaneye alcaz diyorlar ama bakan yok ağrıdan kıvranırsam bakıcaklarmış saçma değil mi? Ben zaten 3 cmle geldim belki şuan 4.